вівторок, 13 квітня 2021 р.

 

 

Середа 14.04.2021

з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

ЯДС

Мета і цільова аудиторія. Реклама у друкованих виданнях, на радіо та телебаченні. Орфограми, пунктограми, правила слововживання та словозміни (у межах вивченого). Тексти зі щоденного життя. Читання для загального, вибіркового та повного розуміння.

 

Читанка «Читаємо у колі друзів»  

с. 61-63 прочитати і виконати усі завдання

2.

Музика

Веселкові ноти

Тема: Время: 14 апр. 2021 14:00

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/5640889766?pwd=jKUbRdSTDJ08wU07K6eLduhRFz1tew

Идентификатор конференции:

564 088 9766

Код доступа: 945749

 

3.

Математика

Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі. Перевірка ділення з остачею. Пошук раціональних шляхів розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані.

Время: 14 апр. 2021 15:00

Подключиться к конференции Zoom

https://us02web.zoom.us/j/89342530901?pwd=Z3p5eGNmeUJwRDA0ZWpYdWticlR1dz09

Идентификатор конференции:

893 4253 0901

Код доступа: 112233

Домашнє завдання

с.73-75 № 476, 485, 482


4.

Українська мова

Виразне читання/слухання твору. Усвідомлення первинного сприйняття. Встановлення послідовності  подій. Знаменники: граматичне значення, синтаксичні функції. Створення тексту зі щоденного життя: рецепт  (письмово та за допомогою цифрових пристроїв).  Повторення вивченого матеріалу.  Перевірка орфограм зручним способом. Взаємоперевірка/ самоперевірка.

Время: 14 апр. 2021 16:00

Подключиться к конференции Zoom

https://us02web.zoom.us/j/81407931296?pwd=WHVoaGxDMEY2TUxSdHAybVAxOWQyQT09

Идентификатор конференции:

814 0793 1296

Код доступа: 112233

Домашнє завдання

О. Данилко с. 26 Вправа 13

Переходьте за посиланням і виконуйте завдання на повторення

https://learning.ua/mova/tretii-klas/stavymo-slova-v-klychnu-formu

https://learning.ua/mova/tretii-klas/vydiliaiemo-zvertannia-komoiu1

 

5.

ЯДС

Погода. Спостереження за рослинами і тваринами: які рослини і тварини передбачають погоду. Фіксація результатів спостереження. Причиново-наслідкові зв’язки в природі. Тварини рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні. Робота з інформацією природничого змісту.

Опрацювати матеріал уроку за конспектом


https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/6



 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар