Ефективність від вправ:
- Розвиток уваги.
- Швидкість реакції.
- Синхронізація роботи двох півкуль мозку.
- Таблиці Шульте покращують техніку читання.
- Вправи покращую пам’ять.
- Підвищується здатність сприйняття інформації (зокрема, прочитаного тексту).
- Покращується концентрація в роботі, навчанні.
- Покращення зору.
Таблиці Шульте:
Невміння концентруватися на навчанні чи роботі – проблема сучасної людини. Від цього страждають і діти, і дорослі. Покращити ефективність мозкової діяльності допоможе простий, але дуже ефективний перевірений метод – вправи з таблицями Шульте. Пропонуємо дізнатися про цю методику та спробувати на прикладі декількох таблиць.
Давйте потренуємося у розвязуванні ребусів (12.05.2022р.)
02.05.02022 року
Орігамі на пасху (20.04.2022р.)
І знову трохи порухаємося
Давайте ще раз згадаємо як поводитись
при виявленні невідомих предметів
27 березня (2022р.) стрілки годинників переводять на годину вперед о 3 ночіВ останню неділю березня Україна переходить на літній час.
Переведення годинників в Україні проводять двічі в рік. Це регламентується постановою Кабміну "Про порядок обчислення часу", яка передбачає переведення часу в останні неділі березня та жовтня. Сьогодні пропоную виконати аплікацію на тему "Весна" (25.03.2022р.)
Вибирайте яка вам до вподоби
Тренувальна база параолімпійців (24.03.2022р.) Юлія Віталієвна на уроці фізкультури розповідала про перемоги параолімпійців у Пекіні. Отже трохи більше про незвичайних спортсменів та їх будні.
І звичайно руханка.Виготовляємо орігамі папугу (23.03.2022р.) Іноді, під час уроку, у Маши на плечі сидить папуга, а можна і нам зробити папугу з паперу і посадити собі на плече, уявляючи що він справжній. А тепер фізкультхвилинка.
Пропоную цікаву вправу, А тепер порухаємося Перевір мозок. Логічні завдання та загадки (21.03.2022р.)Пропоную трохи порухатисяЦе корисно (18.03.2022р.)А зараз пропоную вам заспівати і порухатися (17.03.2022р.)Давайте згадаємо про Сонячну систему (16.03.2022р.) А для мандрівки у космос виготовимо ракету.Для виготовлення ракети потрібні: кольоровий картон, папір, ножиці і клей.І знову вправи для розвитку пам'яті (14.03.2022р.)
Сьогодні пропоную виконати аплікацію на тему "Весна" (25.03.2022р.)
Вибирайте яка вам до вподоби
Юлія Віталієвна на уроці фізкультури розповідала про перемоги параолімпійців у Пекіні. Отже трохи більше про незвичайних спортсменів та їх будні.
Вправи на розвиток пам'яті (21.01.2022р.) Спробуйте, це цікаво Пам’ятка«Безпечні зимові канікули»
Дорогі діти!
Незабаром зимові канікули — пора відпочинку, свят та розваг.
Але для того щоб канікули були веселими й корисними, необхідно
пам’ятати про безпечну поведінку!
Правила поведінки на водоймах, вкритих кригою:
- Не можна з’їжджати на лижах із крутого берега на кригу: у разі різкого навантаження він може провалитися.
- Категорично забороняється дітям грати на тонкій кризі.
- Небезпечно бути біля берегів, де найчастіше виникають промоїни, тріщини й розриви льоду.
- На льоду краще мати при собі знаряддя безпеки (лижі, мотузку, палицю).
- Обходьте місця, вкриті товстим шаром снігу: під снігом лід завжди тонший; тонкий лід і там, де розливаються джерела, де швидка течія або струмок впадає в річку.
- Переходьте річку тільки у встановлених місцях, товщина льоду має бути не менше за 15-20 см.
- Катайтеся на ковзанах лише в перевірених та обладнаних для цього місцях.
- Якщо лід почав тріщати та з’явилися характерні тріщини, негайно повертайтеся на берег. Не біжіть, відходьте повільно, не відриваючи ніг від льоду.
Обережно: бурульки
- Нестійкі погодні умови — відлига вдень і заморозки вночі — сприяють активному утворенню бурульок на покрівлях споруд (особливо старих будинків із похилим дахом) та великих деревах. Будьте особливо уважними, проходячи біля будинків або високих дерев. Спершу впевніться у відсутності загрози падіння льодових наростів.
- Якщо це можливо, тримайтеся на відстані від будинків та інших споруд, обираючи найбільш безпечний маршрут руху.
- У жодному разі не заходьте за спеціальні огорожі поблизу будинків або дерев.
Правила поведінки під час ожеледиці
- Ходіть не поспішаючи, ноги злегка розслабте у колінах, ступайте на всю підошву. Руки мають бути вільні. Пам’ятайте, що поспіх збільшує небезпеку під час ожеледиці, тому виходьте із будинку заздалегідь.
- У разі порушення рівноваги швидко присядьте — це найбільш реальний шанс утриматися на ногах.
- Падайте із мінімальною шкодою для свого здоров’я. Відразу присядьте, щоб знизити висоту. У момент падіння зберіться, напружте м’язи, а доторкнувшись до землі, обов’язково перекотіться — удар, спрямований на вас, зменшиться.
- Не тримайте руки в кишенях: це збільшує можливість не тільки падіння, а й важких травм, особливо переломів.
- Обходь люки: як правило, вони покриті льодом. Крім того, люки можуть бути погано закріплені, що збільшує ризик травмування.
- Ідучи тротуаром, не проходьте близько до проїжджої частини дороги. Це небезпечно, адже є ризик підковзнутися і впасти під колеса автомобіля, що проїжджає.
- Не перебігайте проїжджу частину дороги під час снігопаду та ожеледиці. Пам’ятайте, що через ожеледицю значно збільшаться відстань гальмівного шляху.
- Якщо ви впадете і через деякий час відчуєте біль у голові й суглобах, нудоту — терміново зверніться до лікаря.
Правила пожежної безпеки під час святкування Нового року:
Щоб свято не затьмарилось пожежею, необхідно дотримуватись таких правил:
- Ялинка має стояти на стійкій основі.
- При виявленні несправності святкової ілюмінації (блимання лампочок, іскріння) слід одразу її вимкнути.
- Не можна прикрашати ялинку целулоїдними іграшками.
- Дітям забороняється купувати та використовувати піротехнічні засоби: феєрверки, петарди, ракети!
- Пам’ятайте! Щороку збільшується кількість людей, які отримали травми через недотримання правил користування піротехнікою.
Правила протипожежної безпеки
- Не грайтеся із сірниками та запальничками.
- Не запалюйте свічки та бенгальські вогні без нагляду.
- Не залишайте іграшки, книжки, одяг біля увімкнених обігрівачів.
- Не сушіть речі над газовою плитою.
- Не паліть багать у сараях, підвалах, на горищах.
- Не вмикайте багато електроприладів одночасно: електромережа може згоріти.
- Обов’язково вимикайте електроприлади, коли виходите із дому. Не тягніть за дріт руками, обережно вийміть штепсель із розетки.
- На дачі або в селі не відкривайте грубку: від маленької вуглинки, що випаде з неї, може статися пожежа.
Обережно – COVID-19 !
- Не спілкуйтесь із хворими людьми, дотримуйтесь правил гігієни.
НЕ ЗАБУВАЙТЕ :
Щодня читати.
Будьте добрими, чемними, вихованими, допомагайте рідним.
Здоров’я всім! Щасливого відпочинку!
З Новим 2022 роком та Різдвом Христовим ! ! !
В День Святого Миколая (19.12.2021 р.)від щирого серця бажаю радості і добрих посмішок близьких, світлої надії душі і вірної удачі, казкових чудес і чарівних моментів, безсумнівного щастя на шляху і щирої любові.
«Безпечні зимові канікули»
Дорогі діти!
Незабаром зимові канікули — пора відпочинку, свят та розваг.
Але для того щоб канікули були веселими й корисними, необхідно
пам’ятати про безпечну поведінку!
Правила поведінки на водоймах, вкритих кригою:
- Не можна з’їжджати на лижах із крутого берега на кригу: у разі різкого навантаження він може провалитися.
- Категорично забороняється дітям грати на тонкій кризі.
- Небезпечно бути біля берегів, де найчастіше виникають промоїни, тріщини й розриви льоду.
- На льоду краще мати при собі знаряддя безпеки (лижі, мотузку, палицю).
- Обходьте місця, вкриті товстим шаром снігу: під снігом лід завжди тонший; тонкий лід і там, де розливаються джерела, де швидка течія або струмок впадає в річку.
- Переходьте річку тільки у встановлених місцях, товщина льоду має бути не менше за 15-20 см.
- Катайтеся на ковзанах лише в перевірених та обладнаних для цього місцях.
- Якщо лід почав тріщати та з’явилися характерні тріщини, негайно повертайтеся на берег. Не біжіть, відходьте повільно, не відриваючи ніг від льоду.
Обережно: бурульки
- Нестійкі погодні умови — відлига вдень і заморозки вночі — сприяють активному утворенню бурульок на покрівлях споруд (особливо старих будинків із похилим дахом) та великих деревах. Будьте особливо уважними, проходячи біля будинків або високих дерев. Спершу впевніться у відсутності загрози падіння льодових наростів.
- Якщо це можливо, тримайтеся на відстані від будинків та інших споруд, обираючи найбільш безпечний маршрут руху.
- У жодному разі не заходьте за спеціальні огорожі поблизу будинків або дерев.
Правила поведінки під час ожеледиці
- Ходіть не поспішаючи, ноги злегка розслабте у колінах, ступайте на всю підошву. Руки мають бути вільні. Пам’ятайте, що поспіх збільшує небезпеку під час ожеледиці, тому виходьте із будинку заздалегідь.
- У разі порушення рівноваги швидко присядьте — це найбільш реальний шанс утриматися на ногах.
- Падайте із мінімальною шкодою для свого здоров’я. Відразу присядьте, щоб знизити висоту. У момент падіння зберіться, напружте м’язи, а доторкнувшись до землі, обов’язково перекотіться — удар, спрямований на вас, зменшиться.
- Не тримайте руки в кишенях: це збільшує можливість не тільки падіння, а й важких травм, особливо переломів.
- Обходь люки: як правило, вони покриті льодом. Крім того, люки можуть бути погано закріплені, що збільшує ризик травмування.
- Ідучи тротуаром, не проходьте близько до проїжджої частини дороги. Це небезпечно, адже є ризик підковзнутися і впасти під колеса автомобіля, що проїжджає.
- Не перебігайте проїжджу частину дороги під час снігопаду та ожеледиці. Пам’ятайте, що через ожеледицю значно збільшаться відстань гальмівного шляху.
- Якщо ви впадете і через деякий час відчуєте біль у голові й суглобах, нудоту — терміново зверніться до лікаря.
Правила пожежної безпеки під час святкування Нового року:
Щоб свято не затьмарилось пожежею, необхідно дотримуватись таких правил:
- Ялинка має стояти на стійкій основі.
- При виявленні несправності святкової ілюмінації (блимання лампочок, іскріння) слід одразу її вимкнути.
- Не можна прикрашати ялинку целулоїдними іграшками.
- Дітям забороняється купувати та використовувати піротехнічні засоби: феєрверки, петарди, ракети!
- Пам’ятайте! Щороку збільшується кількість людей, які отримали травми через недотримання правил користування піротехнікою.
Правила протипожежної безпеки
- Не грайтеся із сірниками та запальничками.
- Не запалюйте свічки та бенгальські вогні без нагляду.
- Не залишайте іграшки, книжки, одяг біля увімкнених обігрівачів.
- Не сушіть речі над газовою плитою.
- Не паліть багать у сараях, підвалах, на горищах.
- Не вмикайте багато електроприладів одночасно: електромережа може згоріти.
- Обов’язково вимикайте електроприлади, коли виходите із дому. Не тягніть за дріт руками, обережно вийміть штепсель із розетки.
- На дачі або в селі не відкривайте грубку: від маленької вуглинки, що випаде з неї, може статися пожежа.
Обережно – COVID-19 !
- Не спілкуйтесь із хворими людьми, дотримуйтесь правил гігієни.
НЕ ЗАБУВАЙТЕ :
Щодня читати.
Будьте добрими, чемними, вихованими, допомагайте рідним.
Здоров’я всім! Щасливого відпочинку!
З Новим 2022 роком та Різдвом Христовим ! ! !
3 грудня - Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями
Проведення Міжнародного дня людей з обмеженими фізичними можливостями спрямовано на привернення уваги до проблем цієї категорії суспільства, захист їх гідності, прав та благополуччя. Це день підведення підсумків зробленого, аналіз фактичного становища людей з особливими потребами в суспільстві і визначення планів щодо поліпшення їх життєвого рівня.
Увага держави та милосердя, толерантність кожного з нас допоможуть спростити життя людей з обмеженими можливостями, створити майбутнє, де б люди не були виключені з соціуму з-за проблем зі здоров`ям.Бажаємо всім людям з особливими потребами витримки, оптимізму, здоров`я, можливості втілити в реальність Ваші плани та задуми!
В Україні розпочався Тиждень безпеки дорожнього руху(15.11 - 19.11.2021р.)
3 грудня - Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями
Проведення Міжнародного дня людей з обмеженими фізичними можливостями спрямовано на привернення уваги до проблем цієї категорії суспільства, захист їх гідності, прав та благополуччя. Це день підведення підсумків зробленого, аналіз фактичного становища людей з особливими потребами в суспільстві і визначення планів щодо поліпшення їх життєвого рівня.
Бажаємо всім людям з особливими потребами витримки, оптимізму, здоров`я, можливості втілити в реальність Ваші плани та задуми!
Щороку в перший день літа відзначається Міжнародний день захисту дітей. Сім'я і дитина - це споконвічні цінності, які сповідує український народ, будуючи свою державність та розвиваючи власну культуру.
Турбота про дітей, усвідомлення пріоритетності їх інтересів над інтересами дорослих мають стати філософією нашого життя.
Бажаємо миру і злагоди кожній дитині, кожній родині, усій Україні! Наснаги і мудрості батькам, педагогам, дорослим, серця яких сповнені любові до дітей.
Готуємо аплікацію до Дня Захисту Дітей ( 25.05.2021 р.)
З Днем Вишиванки (20.05.2021 р.)
Давайте ще трохи порухаємося (03.05.2021 р.)
А тепер вправи для координації рухів (30.04.2021 р.)
Готуємо поробки до Пасхи (29.04.2021 р.)(продовження)
Готуємо поробки до Пасхи (28.04.2021 р.)
Вправи для мозгу (27.04.2021р.)
26 квітня – День Чорнобильської трагедії і Міжнародний день пам'яті жертв радіаційних аварій та катастроф, що був запроваджений у вересні 2003 року. Це день, який назавжди змінив історію Чорнобильської АЕС. День, який сколихнув увесь світ та змінив ставлення до використання мирного атома. День, який змінив долі сотень тисяч людей.
А тепер давайте виконаємо фізкультхвилинку для очей
Щороку в перший день літа відзначається Міжнародний день захисту дітей. Сім'я і дитина - це споконвічні цінності, які сповідує український народ, будуючи свою державність та розвиваючи власну культуру.
Турбота про дітей, усвідомлення пріоритетності їх інтересів над інтересами дорослих мають стати філософією нашого життя.
Бажаємо миру і злагоди кожній дитині, кожній родині, усій Україні! Наснаги і мудрості батькам, педагогам, дорослим, серця яких сповнені любові до дітей.
Вхід Господній в Єрусалим (Вербна неділя)
Календарі різних країн: УкраїнаКоли Ісус Христос входив до Єрусалиму, він наблизився до Вітфагії і Віфанії, до гори, що зветься Оливної і послав двох учнів Своїх, сказавши: "Ідіть у село; увійшовши до нього, знайдете прив’язане осля, що на нього ніхто з людей ніколи не сідав; Відв’яжіть його, і приведіть, і якщо хто спитає: Нащо відв’язуєте? скажіть тому так: Господь потребує його ". Посланці ж відійшли, і знайшли, як Він сказав їм. Коли ж стали відв’язувати молодого осла, господарі його їх запитали: Нащо осля відв’язуєте? Вони ж відказали: Господь потребує його. І привели його до Ісуса, і, поклавши одежу свою на осля, посадили на нього Ісуса. І, коли Він їхав, люди стелили одежу свою по дорозі. А як Він наближався вже до сходу з гори Оливної, то весь натовп учнів в радості велемовно Бога хвалив за всі чудеса, що бачили, кажучи: Благословенний Цар, що йде в ім’я Господнє! Мир на небесах, і слава на висоті! "Урочистий вхід Ісуса в Єрусалим був вступом Його на шлях хресних страждань. Про цю подію розповідають у своїх Євангеліях всі чотири євангелісти (див. Мт. 21,1-11; Мк. 11,1-11; Лк. 19,29-44: Ів. 12,12-19).У євреїв був звичай: царі і переможці в’їжджали до Єрусалиму на конях або ослах, і народ урочистими вигуками, з пальмовими гілками в руках зустрічав їх. Виконуючи пророцтва Старого Завіту (див. Зах. 9,9), Христос саме таким урочистим чином в’їжджав в Єрусалим, але не як Цар земний або переможець у війні, а як Цар, Царство Якого не від світу цього (Ін. 18,36) як Переможець гріха і смерті. Єврейський народ, що знаходився під римським ярмом, очікував Месію як політичного визволителя, і всім здавалося, що Чудотворець, який вчора воскресив Лазаря і колись нагодував 5 тисяч народу, цілком може бути саме тим земним вождем, який приведе свій народ до політичної незалежності і земного царства насолоди.З тих, які тоді перебували на вулицях Єрусалиму тільки один Христос знав, що замість земного царства Він приносить людині Царство Небесне, замість позбавлення від земного рабства Він звільняє людину від рабства набагато гіршого - від рабства гріха. Він Один знав, що шлях, усіяний нині пальмовими гілками, веде до Хреста і Голгофи. Це царське прославляння Христа перед Його смертю Церква згадує для свідчення, що страждання Спасителя були добровільними.Назва Вербна неділя походить від того, що на це свято віруючі приходять з гілками, як правило, вербових рослин чи інших дерев, які першими розпускаються навесні, в ознаменування тих гілок, які різали іудеї, що зустрічали Ісуса у Єрусалимі. Звичайно, на півдні використовують квіти і гілки інших дерев, як правило, пальм. В Україні, де таких дерев немає і де перша розпускається верба, з давніх часів стали використовувати її гілки, тому і саме свято стало називатися Вербною неділею. Але справжня його назва - Вхід Господній до Єрусалиму.В 2021 році Вхід Господній в Єрусалим (Вербна неділя) припадає на 25 квітня.
Давайте пограємо у гру "Закодовані слова"(23.04.2021р.)
22 квітня Всесвітній день Матері-Землі (Міжнародний день Землі)
Пропоную вам виконати малюнок "Планета земля"
І тому пропоную вам заспівати веселу пісеньку "Нехочуха"
Готуємося до свята (15.04.2021р.)
10 ідей для малювання коли нудно (14.04.2021р.)
13 квітня в усьому світі тролейбуси відмічають свій день народження!
Поширений і доніні вид транспорту - тролейбус - з’явився в Україні 85 років тому.
День ерудита (13.04.2021 р.)
13 квітня проводиться День ерудита. 13 квітня - день народження Альфреда Баттс, винахідника гри «Ерудит». Ці квітневі заходи у другий декаді місяця мають традиційний щорічний характер.Кольорові сни пірата
Кольорові сни феї
Україна і світ відзначають День космонавтики (12.04.2021 р.)
Україна і світ відзначають День космонавтики (12.04.2021 р.)
Ми вже працювали з пластиліном і зубочистками (або сірниками), тому пропоную вам створити поробку до Дня Космонавтики своїми руками.
Цікаві факти про тварин. Гра: Правда чи вигадка?(09.04.2021р.)
Пропоную вам розв'язати нові ребуси (08.04.2021р.)Завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення та навчитись розгадувати ребуси (загадки, в яких слова зашифровані за допомогою малюнків, літер, цифр та інших символів).Рідна мова
ЯДС
А тепер перевір себе. Рідна мова:1 - іменник, 2 - прикметник, 3 - дієслово, 4 - суфікс, 5 - речення, 6 - корінь. ЯДС: 7 - фарби, 8 - клей.
Рідна мова
ЯДС
А тепер перевір себе. Рідна мова:1 - іменник, 2 - прикметник, 3 - дієслово, 4 - суфікс, 5 - речення, 6 - корінь. ЯДС: 7 - фарби, 8 - клей.
7 квітня – Всесвітній день здоров'я (07.04.2021р.)
7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.
Щорічно ВООЗ традиційно присвячує це свято конкретній темі – у цьому році це «Загальне медичне страхування та первинна медична допомога», а гаслом стало "Здоров'я для всіх: будь-кого, будь-де" (Health for all – everyone, everywhere)!
7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.
Щорічно ВООЗ традиційно присвячує це свято конкретній темі – у цьому році це «Загальне медичне страхування та первинна медична допомога», а гаслом стало "Здоров'я для всіх: будь-кого, будь-де" (Health for all – everyone, everywhere)!
Всесвітній день настільного тенісу (06.04.2021р.)
6 квітня проводиться Всесвітній день настільного тенісу. Ініціатива Міжнародної федерації настільного тенісу. Ці квітневі заходи у першій декаді місяця мають традиційний щорічний характер.
Як зробити лабіринт власноруч -
настільна гра своїми руками (05.04.2021 р.)
Майже всі люблять лабіринти – адже так захопливо ходити по його стежках та шукати вихід. Ми пропонуємо зробити лабіринт власноруч. У своєму власному лабіринті – ви господар. Ви можете вигадати та зробити особливо підступні пастки та хитрі оманливі ходи. Грати можна разом з друзями чи батьками – найпростіше правило – хто за найкоротший час покине лабіринт – той і виграв. Але можна і більш складні правила вигадати – кілька кольорових кульок і певна почерговість їхнього виходу, наприклад. Тобто: червона перша, синя друга і так далі, за помилку – мінус очко. Це правила для прикладу – можна вигадати власні. А ось і відео – як зробити лабіринт власноруч:
02.04 - Міжнародний день дитячої книги.
Як зробити лабіринт власноруч -
настільна гра своїми руками (05.04.2021 р.)
День народження Г.-Х. Андерсена (1805-1875)
датського письменника-казкаря.
Корисний сніданок: здорове харчування (01.04. 2021р.)
Завдання спрямоване на формування уявлення про культуру харчування та корисні продукти. Дитині пропонується самостійно скласти меню для здорового сніданку: з’єднати зображення тарілки з малюнками продуктів і страв, корисних для організму людини; підкреслити свої улюблені продукти та страви. Виконання другого завдання спонукатиме дитину до роздумів про те, чи всі продукти корисні та чи доцільно вживати тільки улюблені страви. Завдання сприятиме формуванню здорових звичок у харчуванні, відповідальному ставленню до вибору продуктів.
Завдання спрямоване на формування уявлення про культуру харчування та корисні продукти. Дитині пропонується самостійно скласти меню для здорового сніданку: з’єднати зображення тарілки з малюнками продуктів і страв, корисних для організму людини; підкреслити свої улюблені продукти та страви. Виконання другого завдання спонукатиме дитину до роздумів про те, чи всі продукти корисні та чи доцільно вживати тільки улюблені страви. Завдання сприятиме формуванню здорових звичок у харчуванні, відповідальному ставленню до вибору продуктів.
Завдання допоможе сформувати вміння вирізняти серед товарів продукти харчування. Дитині пропонується з’єднати лінією зображення кошика та малюнки харчових продуктів, підкреслити ті, що корисні для здоров’я людини, обвести улюблені продукти. Порівняння корисних продуктів з улюбленими спонукатиме дитину до висновку, що не всі смаколики корисні для здоров’я, тому їх не варто часто вживати. Завдання сприятиме формуванню здорових харчових звичок, вчитиме відповідально ставитися до свого здоров’я.
Рахуємо геометричні фігури (31.03.2021р.)
Завдання допоможе сформувати вміння вирізняти серед товарів продукти харчування. Дитині пропонується з’єднати лінією зображення кошика та малюнки харчових продуктів, підкреслити ті, що корисні для здоров’я людини, обвести улюблені продукти. Порівняння корисних продуктів з улюбленими спонукатиме дитину до висновку, що не всі смаколики корисні для здоров’я, тому їх не варто часто вживати. Завдання сприятиме формуванню здорових харчових звичок, вчитиме відповідально ставитися до свого здоров’я.
Піфагор - цікаві факти (30.03.2021р.)
Логічні задачі та завдання для дітей (29.03.2021р.)
Розвиваємо просторову уяву (26.03.2021р.)
Аліса в Задзеркаллі
Завдання допоможе дитині розвинути просторову уяву, сприятиме розвитку абстрактного й образного мислення. Дитині пропонується розглянути малюнок, на якому зображено Алісу в кімнаті, а потім уявити, як ця кімната виглядатиме в дзеркалі. Потрібно позначити малюнок, що ілюструє правильну відповідь (одну з трьох). Завдання можна використовувати під час обговорення творів Льюїса Керрола. Виконуючи завдання, діти вчитимуться краще орієнтуватися в просторі, розвинуть уважність.
Правильна відповідь: № 1.
Завдання допоможе дитині розвинути просторову уяву, сприятиме розвитку абстрактного й образного мислення. Дитині пропонується розглянути малюнок, на якому зображено Алісу в кімнаті, а потім уявити, як ця кімната виглядатиме в дзеркалі. Потрібно позначити малюнок, що ілюструє правильну відповідь (одну з трьох). Завдання можна використовувати під час обговорення творів Льюїса Керрола. Виконуючи завдання, діти вчитимуться краще орієнтуватися в просторі, розвинуть уважність.
Солодке Місто в сутінках
Завдання допоможе дитині розвинути просторову уяву, сприятиме розвитку абстрактного й образного мислення. Дитині пропонується зглянути малюнок, на якому зображено Солодке Місто, а потім уявити, як виглядатиме це місто в сутінках. Потрібно позначити малюнок, що ілюструє правильну відповідь (одну з трьох). Завдання можна використовувати під час обговорення теми реальних і казкових міст, природи й ландшафтів. Виконуючи завдання, учні й учениці вчитимуться краще орієнтуватися в просторі, розвинуть уважність і спостережливість.
Правильна відповідь: № 2.
Правильна відповідь: № 2.
Карта королівського замку
Завдання допоможе дитині розвинути просторову уяву, сприятиме розвитку абстрактного й образного мислення. Дитині пропонується розглянути малюнок, на якому зображено замок Короля, а потім уявити, як виглядатиме карта цього замку. Потрібно позначити малюнок, що ілюструє правильну відповідь (одну з трьох). Завдання можна використовувати під час обговорення різних типів помешкань, місцевості. Виконуючи завдання, учні й учениці вчитимуться краще орієнтуватися в просторі, розвинуть уважність і спостережливість.
Правильна відповідь: № 2.
Завдання допоможе дитині розвинути просторову уяву, сприятиме розвитку абстрактного й образного мислення. Дитині пропонується розглянути малюнок, на якому зображено замок Короля, а потім уявити, як виглядатиме карта цього замку. Потрібно позначити малюнок, що ілюструє правильну відповідь (одну з трьох). Завдання можна використовувати під час обговорення різних типів помешкань, місцевості. Виконуючи завдання, учні й учениці вчитимуться краще орієнтуватися в просторі, розвинуть уважність і спостережливість.
Правильна відповідь: № 2.
І знову нові головоломки (25.03.2021р.)
"Галактики особливих дітей"(24.03.2021р.)У Вінниці повідомили про старт унікального благодійного проекту «Галактики особливих дітей». Головною метою проекту є підтримка дітей з особливими потребами.
В рамках проекту створена унікальна художня виставка робіт важкохворих дітей, які все життя намагаються протистояти невиліковним хворобам. Вони малювали на великих ресурсних картинах в 3-D форматі. Проект створений і для популяризації благодійності, соціальної активності та відповідальності, впровадження толерантного відношення до дітей з інвалідністю.
Наразі перший етап створення ресурсних картин дітьми з особливими потребами вже розпочався. Цей проект допоможе звичайним людям зрозуміти особливих дітей через внутрішній світ, через картини.Художня виставка «Галактики особливих дітей» покаже суспільству величезний глибинний світ, про який більшість людей не знає нічого.
У Вінниці діти з інвалідністю створили 15 ресурсних картинВони взяли участь у благодійному проекті "Галактики особливих дітей". Серед учасників діти з синдромом Дауна, ДЦП та аутисти. Організувала проект вінничанка Діана Мороз."Через ці картини ми показуємо цю глибину. Вона масштабна, це не море, це галактика, яка відображає справжні емоції і відчуття, які ми не бачимо зовні", - розповідає Діана Мороз.
Вова Маєвський один із учасників мистецького проекту "Галактики особливих дітей". Вові 15. Хлопчик має проблеми з фізичним розвитком. Розповідає, вдома малює кольоровими олівцями. На полотні, каже, працює вперше.
В рамках проекту створена унікальна художня виставка робіт важкохворих дітей, які все життя намагаються протистояти невиліковним хворобам. Вони малювали на великих ресурсних картинах в 3-D форматі. Проект створений і для популяризації благодійності, соціальної активності та відповідальності, впровадження толерантного відношення до дітей з інвалідністю.
Наразі перший етап створення ресурсних картин дітьми з особливими потребами вже розпочався. Цей проект допоможе звичайним людям зрозуміти особливих дітей через внутрішній світ, через картини.
"Діти з інвалідністю більшу частину в спецшколах і вони не мають змоги спілкуватися як звичайні діти, тому це для них дуже важливо, розвивавти таланти", - каже Заріна Маєвська.Створювати картини дітям допомагала вінницька художниця Марія Дитинюк. Каже, з учасниками працювала протягом місяця. Створювали ресурсні картини.
Художниця каже, під час роботи юні художники використовували різні матеріали. Окрім фарби, на полотнах намистини, декоративні камінці, блискітки та наліпки.Роботи дітей презентують на виставках, які пройдуть у Вінниці та в Польщі по завершенні карантинних обмежень, розповідає організарка. Після - картини подарують авторам.
До вашої уваги нові головоломки (23.03.2021р.)
Завдання сприятиме збагаченню словникового запасу з теми «Декоративно-прикладне мистецтво», розвитку асоціативного мислення та творчих здібностей, зацікавленню мистецтвом. На аркуші розміщено поле з багатьма літерами, у якому заховано 8 слів, пов’язаних із декоративно-прикладним мистецтвом. Потрібно уважно розглянути поле, знайти й обвести або закреслити приховані слова. Шукати потрібно по горизонталі зліва направо або по вертикалі згори вниз. Слова можуть перетинатися між собою.
Правильні відповіді: вишивка, гончарство, ікебана, декупаж, аплікація, витинанка, батик, колаж.
Головоломка «Види мистецтва»
Завдання сприятиме збагаченню словникового запасу з теми «Види мистецтва», розвитку асоціативного мислення та творчих здібностей, зацікавленню мистецтвом. На аркуші розміщено поле з багатьма літерами, у якому заховано 8 слів, пов’язаних із видами мистецтва. Уважно розгляньте поле, знайдіть та обведіть або закреслити приховані слова. Шукати потрібно по горизонталі зліва направо або по вертикалі згори вниз. Слова можуть перетинатися між собою.
Правильні відповіді: архітектура, хореографія, цирк, музика, живопис, театр, кіно, література.
Тематична головоломка «Друзі» (22.03.2021р.)
Це завдання допоможе дитині збагатити словниковий запас із теми «Друзі», сприятиме розвитку уваги й зорової пам’яті. На сторінці розміщено поле з багатьма літерами, у якому заховано 15 слів, що стосуються дружби. Пропонується знайти й обвести ці слова. Шукати потрібно по горизонталі, вертикалі й діагоналі.
Правильні відповіді: веселий/весела, щирий/щира, ввічливий/ввічлива, розумний/розумна, відповідальний/відповідальна, щедрий/щедра, чесний/чесна, добрий/добра, відданий/віддана, надійний/надійна, чуйний/чуйна, турботливий/турботлива, вихований/вихована, толерантний/толерантна, життєрадісний/життєрадісна.
А сьогодні можемо пограти в «Словесні піжмурки» (19.03.2021р.)
Завдання сприятиме збагаченню словникового запасу з теми «Види мистецтва», розвитку асоціативного мислення та творчих здібностей, зацікавленню мистецтвом. На кожній сторінці зображено поле з багатьма літерами, у якому потрібно відшукати 8 слів, пов’язаних із тією чи іншою темою. Запропонуйте дитині уважно розглянути поле, знайти й обвести або закреслити заховані слова. Шукати потрібно по горизонталі зліва направо або по вертикалі згори вниз. Слова можуть перетинатися між собою.
Казка, що ожила + мастер клас (18.03.2021р.)
А ти придумав свою казку?
Пропоную вам порухатися разом з хом'ячками (17.03. 2021р.)
Цікаве та корисне малювання по клітинках (16.03.2021р.)
На початковому етапі рекомендується використовувати готові схеми, які допоможуть освоїти техніку створення піксельних малюнків. Прості зображення: прості фігурки, квіти, сердечка, смайлики, орнамент. Згодом малюнки можна ускладнювати: мультиплікаційні герої, персонажі книг, фігурки людей.
Пропоную вашій увазі нові приклади для малювання:
Сьогодні пропоную погратися із сірниками! (15.03.2021р.)
Але ж сірники небезпечні: "Сірники дітям не іграшка?" Якщо використовувати їх як матеріал для різних виробів, то сірники цілком безпечні. Ось підбірка самих різних ідей виробів із сірників для дітей. Вони не тільки красиві, але і корисні. Робота з цим матеріалом розвиває логіку, уяву, дрібну моторику рук, а також сприяє розвитку посидючості. Такі вправи розвивають інженерне мислення. Якщо додати до творчого процесу використання пластиліну або фарб, діти будуть раді ще більше.
І знову малюємо (10.03.2021 р.)
Вправи для розвитку міжкульової взаємодії (09.03.2021 р.)
Скоро свято 8 Березня (05.03.2021р.)
Пропоную виконати своїми руками подарунок для мами або бабусі.
Вправи для розвитку міжпівкульової взаємодії (04.03.2021р.)Приклади симетричних малюнків.
Прикольні логічні задачі на логіку та кмітливість(03.03.2021 р.)
Дзеркальне малювання (02.03.2021р.)
Загадки бабусі Шешо (01.03.2021р.)
Як швидко ти зможеш виконати завдання?(26.02.2021р.)
Вправи для мозгу (25.02.2021 р.)
Ідея дня МАЛЮВАННЯ СІЛЛЮ (24.02.2021 р.)“ПИСАНКИ”
Одне з найпростіших і захоплюючихвидів малювання є малювання сіллю.
Матеріали:
·
папір/картон;
·
клей ПВА;
·
дрібна сіль (нейодована);
·
фарби;
·
пензлик/піпетка;
·
блискітки
Матеріали:
·
папір/картон;
·
клей ПВА;
·
дрібна сіль (нейодована);
·
фарби;
·
пензлик/піпетка;
·
блискітки
На папері малюємо клеєм ПВА контур і
орнамент писанки.
Діти мають засипати сіллю клеєві лінії.
Потім за допомогою пензлика
чи піпетки розфарбовуємо кольоровою
водою/фарбами наші писанки.
Можна посипати блискітками.
Давайте згадаємо про пташок нашого краю (23.02.2021р.)
Перевір свою увагу! (25.01.2021р.)
Ольвія - щасливе місто.
Археологічний заповідник Миколаївщини (21.01.2021 р.)
Львів – він завжди умів творити чудеса (20.01.2021 р.)
Увага! Настала справжня сніжна, морозна зима.
Давайте пригадаємо правила поведінки (19.01.2021р).
А ви зможете намалювати одночасно обома руками 18.01.2021р.)
Як щодо того, щоб намалювати зимовий малюнок обома руками одночасно?
Це простіше, ніж здається, особливо якщо малювання супроводжується потішними віршиками! А головне - така діяльність сприяє розвитку зв'язків між півкулями головного мозгу, покращує координацію рухів, моторні навички володіння своїм тілом та здатність дотримуватися заданого ритму.
Перед початком роботи закріпіть аркуш паперу на поверхні стола шматочками скотчу - тоді він не ковзатиме. Головне - стежте за тим, щоб обидві руки рухалися з однаковою швидкістю, адже провідна рука найімовірніше "намагатиметься випередити" допоміжну, а нам важливо досягти синхронності.
Не варто засмучуватися, якщо синхронне малювання двома руками не вдасться вам з першого разу. Коли ми робимо щось уперше, у нашому мозку починають утворюватися нові нейронні зв' язки, які стають дедалі міцнішими з кожним повторенням. Це дає йому змогу працювати швидше, якісніше опановувати нове та краще зосереджуватися на виконанні завдання. Тож тренуйтеся їз задоволенням!
Зразок ритмічного малювання за посиланням:
Сім чудес Львова (15.01.2021 р.)
Цікаві вправи для мозгу для дітей та дорослих (14.01.2021 р.)
Цікаве та корисне малювання по клітинках (13/01/2021)
Малювання по клітинках - це захоплюючий творчий процес як для дітей, так і для дорпослих.Більше того: це корисне заняття!Малювання по клітинках розвиває увагу, творчу уяву, координацію, дрібну моторику рук, приносить естетичне задоволення, позитивно позначається на математичному мисленні, вчить орієнтуватися на аркуші паперу, бути уважним до дрібниць. Також - це грізна зброя проти гіперактивності у непосидючого дитини. На цьому гідність хочу загострити увагу мам.Не менш важливим є те, що таке заняття заспокоює нерви і знімає психологічну напругу.
На початковому етапі рекомендую використовувати готові схеми, які допоможуть освоїти техніку створення піксельних малюнків. Початківцям підходять прості зображення: прості фігурки, квіти, сердечка, смайлики, орнамент.Згодом, коли прості малюнки будуть даватися легко, малюнки можна ускладнювати: мультиплікаційні герої, персонажі книг, пейзажі, фігурки людей. Мабуть, одними з найскладніших, будуть 3-Д малюнки.
Корисні підказки (12.01.2021 р.)
Руханка піднімає настрій (11.01.2021р.)
Новорічні свята
З Новим роком, веселих свят!
Зимові канікули
Цікаві факти про Україну
Бджолина цивілізація
Про воду
На уроках Музичне мистецтво ми співаємо, а вдома можна також співати про козаків
Роботи в нашому жітті
20 листопада - Всесвітній день дитиниСвято спрямованостей на поліпшення добробуту дітей, зміцнення роботи, що проводиться ООН в інтересах дітей усього світу.
Всесвітній день дитини (Universal children's Day) відзначається щорічно 20 листопада, передає Ukr.Media . У 1 954 році Генеральна Асамблея ООН рекомендувала всім країнам ввести в практику Святкування цієї дати, як дня СВІТОВОГО братерства і Взаєморозуміння дітей, присвячений ДІЯЛЬНОСТІ, спрямованої на забезпечення благополуччя дітей в усьому світі.
ООН запропонувала урядам святкувати цей день в будь-який з днів, який кожне з них визнає доцільним, і припустила, що загальне святкування Всесвітнього дня дитини послужить зміцненню солідарності і співпраці між націями. А 20 листопада знаменує день, в який асамблея прийняла в 1959 році Декларацію прав дитини, а в 1989 році — Конвенцію про права дитини.
Діти і підлітки — найбільш вразливі члени будь-якого суспільства. На жаль, в сучасному світі їх інтереси і права часто порушуються, причому як у бідних, так і в розвинених країнах. Незадовільні умови —
одне з найпоширеніших порушень прав дітей. Без гідного та безпечного житла, без санітарних умов проживання дітей набагато складніше жити і розвиватися. Здоров'я не може бути міцним в антисанітарних умовах, а право на гру не може бути здійснене за відсутності безпечного місця для ігор.
За даними ООН, щорічно одинадцять мільйонів дітей помирають, не доживши до свого п'ятого дня народження, ще десятки мільйонів залишаються фізично або розумово хворими, не маючи можливості для дорослішання, життя і розвитку.
Не тільки в ранньому дитинстві доводиться стикатися з силами, що загрожують життю і добробуту дітей. Вони стають більш незахищеними, оскільки часто позбавлені прав, у тому числі права на освіту, на участь в суспільно-політичному житті, на захист від нанесення шкоди здоров'ю.
Дитячий фонд ООН веде велику роботу по всіх аспектах дитячого здоров'я — від передпологового періоду аж до юності. Фонд вживає заходів щодо забезпечення вагітним жінкам доступу до належного медичного спостереження до і під час пологів, зміцненню можливості для сімей поратися з дитячими хворобами в домашніх умовах, консультує громади з питань забезпечення максимального рівня охорони здоров'я.
Дитячий фонд докладає особливих зусиль, домагаючись, щоб діти, які втратили батьків із-за ВІЧ/Сніду, отримували такий же догляд, як і їх ровесники. Він також допомагає забезпечити гідне життя жінкам і дітям, хворим на Снід.
А в День дитини в різних країнах для допомоги нужденним дітям також силами громадських і комерційних організацій проводяться благодійні акції та заходи. У святкуванні Дня на місцевому і державному рівні можуть взяти участь батьки, викладачі, лікарі, політичні та релігійні лідери, активісти громадянського суспільства, керівники компаній і підприємств, співробітники засобів масової інформації, а також молодь і самі діти.
Всесвітній день дитини (Universal children's Day) відзначається щорічно 20 листопада, передає Ukr.Media . У 1 954 році Генеральна Асамблея ООН рекомендувала всім країнам ввести в практику Святкування цієї дати, як дня СВІТОВОГО братерства і Взаєморозуміння дітей, присвячений ДІЯЛЬНОСТІ, спрямованої на забезпечення благополуччя дітей в усьому світі.
ООН запропонувала урядам святкувати цей день в будь-який з днів, який кожне з них визнає доцільним, і припустила, що загальне святкування Всесвітнього дня дитини послужить зміцненню солідарності і співпраці між націями. А 20 листопада знаменує день, в який асамблея прийняла в 1959 році Декларацію прав дитини, а в 1989 році — Конвенцію про права дитини.
Діти і підлітки — найбільш вразливі члени будь-якого суспільства. На жаль, в сучасному світі їх інтереси і права часто порушуються, причому як у бідних, так і в розвинених країнах. Незадовільні умови —
одне з найпоширеніших порушень прав дітей. Без гідного та безпечного житла, без санітарних умов проживання дітей набагато складніше жити і розвиватися. Здоров'я не може бути міцним в антисанітарних умовах, а право на гру не може бути здійснене за відсутності безпечного місця для ігор.
За даними ООН, щорічно одинадцять мільйонів дітей помирають, не доживши до свого п'ятого дня народження, ще десятки мільйонів залишаються фізично або розумово хворими, не маючи можливості для дорослішання, життя і розвитку.
Не тільки в ранньому дитинстві доводиться стикатися з силами, що загрожують життю і добробуту дітей. Вони стають більш незахищеними, оскільки часто позбавлені прав, у тому числі права на освіту, на участь в суспільно-політичному житті, на захист від нанесення шкоди здоров'ю.
Дитячий фонд ООН веде велику роботу по всіх аспектах дитячого здоров'я — від передпологового періоду аж до юності. Фонд вживає заходів щодо забезпечення вагітним жінкам доступу до належного медичного спостереження до і під час пологів, зміцненню можливості для сімей поратися з дитячими хворобами в домашніх умовах, консультує громади з питань забезпечення максимального рівня охорони здоров'я.
Дитячий фонд докладає особливих зусиль, домагаючись, щоб діти, які втратили батьків із-за ВІЧ/Сніду, отримували такий же догляд, як і їх ровесники. Він також допомагає забезпечити гідне життя жінкам і дітям, хворим на Снід.
А в День дитини в різних країнах для допомоги нужденним дітям також силами громадських і комерційних організацій проводяться благодійні акції та заходи. У святкуванні Дня на місцевому і державному рівні можуть взяти участь батьки, викладачі, лікарі, політичні та релігійні лідери, активісти громадянського суспільства, керівники компаній і підприємств, співробітники засобів масової інформації, а також молодь і самі діти.
Міжнародний день толерантності
Його запровадили у 1996 році за рішенням Генеральної Асамблеї ООН. Саме цього дня ЮНЕСКО ухвалило «Декларацію принципів терпимості».
Статтею 6 була урочисто проголошена дата щорічного святкування події.
У Декларації йдеться про рівність усіх людей, незалежно від їхнього віросповідання, етнічної належності чи кольору шкіри. Ця Декларація розвиває принципи, які були сформульовані ще у 1948 році у Загальній декларації прав людини.
Як заявлено в Декларації принципів толерантності (від лат. tolerantia — терпіння), «терпимість – це те, що робить можливим досягнення миру та веде від культури війни до культури миру».
Терпимість, означає повагу, прийняття та правильне розуміння багатого різноманіття культур нашого світу, наших форм самовираження і способів вияву людської індивідуальності. Їй сприяють знання, відкритість, спілкування та свобода думки, совісті та переконань.
Терпимість – це гармонія у різноманітті. Це не тільки моральний обов’язок, але й політична та правова потреба.
Пропагування терпимості має особливу важливість в сьогоднішню епоху стрімкого посилення глобалізації, мобільності та взаємозалежності.
Різноманіття – це безцінна перевага, проте вона може виступати й джерелом напруги. Конфлікти на національному, етнічному, релігійному, конфесійному, політичному та інших підґрунтях стали ознакою сьогодення і в нашій країні. Але толерантність спроможна розряджати потенційні конфлікти. Усі ми хочемо, щоб війна швидше закінчилася і щоб у нашій країні знову запанував мир.
Населення Землі складається з представників різних культур, які сповідують різну релігію, мають різноманітні традиції. Кожна особистість індивідуальна, і насильство не повинне мати місце в житті людей. Невідповідність людини вигаданому ідеалу призводить до агресії, насильства, екстремізму. Така ситуація спостерігається в останні роки в усьому світі. Людство повинно навчитися поважати не тільки себе, але і свій народ зокрема, виступати проти будь-якого роду прояви дискримінації та усувати стереотипи, що склалися. Виявляючи терпимість, ми сприяємо припиненню воїн і розбіжностей.
У повсякденному житті толерантність – це не бездіяльність, а активна життєва позиція, суть якої полягає не стільки в тому, щоб терпіти чужий спосіб життя, поведінку, звичаї, почуття, думки, ідеї або вірування, але охоче визнавати та приймати поведінку, переконання і погляди інших людей, які відрізняються від своїх власних. Разом із тим, прояв толерантності який співзвучний принципу поваги до прав людини, не означає терпиме ставлення до соціальної несправедливості, злочинів та правопорушень, відмову від своїх поглядів або поступки перед чужими переконаннями.
Толерантність (терпимість) означає, що кожен вільний дотримуватися своїх переконань і визнавати таке ж право за іншими.
Так, люди за своєю природою розрізняються за зовнішнім виглядом, соціальним станом, мовою, статтю, поведінкою і цінностями. Цей перелік критеріїв відмінності можна продовжувати без кінця.
Ми всі різні. Але ми всі рівні. Кожна людина має право жити в мирі та зберіганні своєї індивідуальності. А це означає, що бути толерантним не значить залишатися пасивним перед обличчям расизму, ксенофобії, гендерної або расової дискримінації, сексизму, ейджизму, насильства тощо, або ж мовчати, коли люди стикаються із жорстоким ставленням.
Декларація принципів терпимості звертається й до держав, які мають гарантувати створення справедливого законодавства, дотримання правопорядку, судово-процесуальних та адміністративних норм. У статті 2 Декларації говориться, що для того, щоб зробити суспільство більш терпимим, держави мають ратифікувати існуючі міжнародні конвенції з прав людини, і, якщо це необхідно, розробити нове законодавство з метою забезпечення в суспільстві принципу рівних прав та можливостей для всіх груп та окремих людей.
Впевнена, що толерантності потрібно вчитися і можна навчитися. Оскільки толерантність – це здатність людини, спільноти, держави чути і поважати думку інших, невороже зустрічати відмінне від своєї думки. Навчання починається з дітей, яких варто вчити бути просто «такими як усі», а, поважаючи інших, висловлювати свою точку зору та відстоювати власну позицію. Тож ЮНЕСКО пропонує відзначати День толерантності у школах і вищих навчальних закладах усіх країн-членів Організації Об’єднаних Націй.
Погодьтесь, толерантність – це привілей сильних і розумних, які не сумніваються у своїх здібностях просуватися на шляху до істини через діалог і різноманітність думок та позицій, які не боятися загубити власну індивідуальність, і які вміють поважити інших.
У Міжнародний день толерантності підтверджується ідея про те, що різноманіття, втілене в думках, віруваннях і діях, є цінним даром, а не загрозою, і варто прагнути до побудови такого суспільства, в житті якого укорінився цей основний ідеал.
Мир не можливий без терпимості, а розвиток та демократія неможливі без миру.
Чи замислювалися ви коли-небудь над питаннями толерантності?
Чи є терпимим ставлення до людей ознакою Вашої особистості?
Чи відчуваєте Ви толерантне ставлення до себе з боку інших людей?
Сьогодні варто замислитися над цим і зробити себе і світ хоч на краплину добріше та толерантніше.
«Тепер, коли ми навчилися літати в повітрі, як птахи,
плавати під водою, як риби, нам не вистачає тільки одного:
навчитися жити на землі, як люди».
(Б. Шоу)
Саме цьому мистецтву – жити з людьми і серед людей присвячений День толерантності, який відзначають у всьому світі.
Година спілкування " Толерантність врятує світ"
Яке гарне сердечко, спробуйте, воно цього варте! (20.05.2020 р.)
Давайте рухатися під музичний супровід (18.05 2020р.)
Что делать?
- 1. Устал – рисуй цветы,
- 2. Злой – рисуй линии,
- 3. Болит – лепи,
- 4. Скучно – заполни листок бумаги разными цветами,
- 5. Грустно – рисуй радугу,
- 6. Страшно – плети макраме или делай аппликации из тканей,
- 7. Ощущаешь тревогу – сделай куклу-мотанку,
- 8. При возмущении – рви бумагу на мелкие кусочки,
- 9. Чувствуешь беспокойство – складывай оригами,
- 10. Хочешь расслабиться – рисуй узоры,
- 11. Важно вспомнить – рисуй лабиринты,
- 12. Ощущаешь неудовольствие – сделай копию картины,
- 13. Чувствуешь отчаяние – рисуй дороги,
- 14. Надо что-то понять – нарисуй мандалы,
- 15. Надо быстро восстановить силы – рисуй пейзажи,
- 16. Хочешь понять свои чувства – рисуй автопортрет,
- 17. Важно запомнить состояние – рисуй цветовые пятна,
- 18. Если надо систематизировать мысли – рисуй соты или квадраты,
- 19. Хочешь разобраться в себе и своих желаниях – сделай коллаж,
- 20. Важно сконцентрироваться на мыслях – рисуй точками,
- 21. Для поиска оптимального выхода из ситуации – рисуй волны и круги,
- 22. Чувствуешь, что «застрял» и надо двигаться дальше – рисуй спирали,
- 23. Хочешь сконцентрироваться на цели – рисуй сетки и мишени.
Немає коментарів:
Дописати коментар