| Вівторок 02.03.2021 | |||
| № з/п | Предмет | Теоретичний матеріал | Практичні завдання | 
| 1. | Інформатика | Цифрові
  пристрої, їх призначення і взаємодія. Використання цифрових пристроїв для
  розв’язування усталених та творчих завдань. Переваги, можливості та обмеження
  цифрових пристроїв  різних видів.
  Правила експлуатації цифрових пристроїв. | Tема: Інформатика (для обох груп) Time: 2 березня, 2021 14:00  https://us04web.zoom.us/j/79773645229?pwd=YStjb2xtTGNRaWcwTGgrbHJ5WGZsQT09 Идентификатор
  конференции:  797 7364 5229 Код доступа: 123123 | 
| 2. | Математика | Позатабличне
  множення і ділення: усні обчислення. Прості задачі, що містять трійки
  взаємопов’язаних величин, та обернені до них.    |  Тема: Математика Время: 2 березня
  2021 13:00  Подключиться к конференции Zoom https://us02web.zoom.us/j/83618738815?pwd=NjA3KzZqdnVraytSMEhmZk1TMGY3QT09 Идентификатор конференции:  836 1873 8815 Код доступа: 112233 Домашнє завдання с. 44 № 277, 278,
  268 | 
| 3. | Українська мова | Робота з
  медіатекстом. Виокремлення інформації. Дієслово. Загальне поняття (питання,
  роль у реченні). Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Виразне
  читання/слухання творів різних жанрів. Створення висловлювання.   Орфограми, пунктограми, правила слововживання
  та словозміни (у межах вивченого). | Домашнє завдання О. Данилко, с. 102 Впр.21 | 
| 4. | Англійська мова | Проект «Я люблю
  накривати на стіл». Формування навичок
  усного продукування. | Тема: English (для обох груп ) Время: 2 березня 2021 15:00 Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/2353564385?pwd=NW5pak16MFNaeGRPZzUvMjFhbkY1QT09 Идентификатор конференции: 235 356 4385 Код доступа: 1111 Завдання на блозі вчителя (для обох груп) https://kravchukll.blogspot.com/p/2.html | 
| 5. | Фізкультура | Комплекс загальнорозвивальних вправ з предметами. Рухливі
  ігри з предметами для активного відпочинку. Правила безпечної поведінки під
  час виконання фізичних вправ та ігор. | Завдання на блозі
  вчителя https://lichakova.blogspot.com/p/3.html?m=1 | 
 
Немає коментарів:
Дописати коментар