Четвер 25.02.2021 |
|||
№ з/п |
Предмет |
Теоретичний матеріал |
Практичні завдання |
1. |
Математика |
Письмове
віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень.
Розв’язання проблемної ситуації. |
Тема: Математика Время: 25 лютого. 2021 13:00 Подключиться к
конференции Zoom https://us02web.zoom.us/j/81012615635?pwd=UGcrZWRKaWRsVklTOC8yRlV3Mlpldz09 Идентификатор
конференции: 810 1261 5635 Код доступа: 112233 Домашнє завдання с. 40 № 247, 248,
249 |
2. |
ЯДС |
Розв’язання
проблемних ситуацій різними способами.
|
Тренажер «3000 вправ» с. 46 (2) |
3. |
Українська мова |
Тексти зі
щоденного життя. Інформаційні та інструктивні тексти. Виразне
читання/слухання текстів з різною метою. Визначення роду і числа
прикметників. Укладання послідовності виконання справи. Редагування
тексту. Перевірка орфограм зручним
способом. |
Тема: Українська
мова. Читання віршів Л.Українки Время: 25 лютого 2021 14:00 Подключиться к
конференции Zoom https://us02web.zoom.us/j/84844161625?pwd=QUF2Q2VvNWdJZi9RZThZOGl0NC9nZz09 Идентификатор
конференции: 848 4416 1625 Код доступа: 112233 Домашнє завдання Перегляньте відео і виконайте завдання на картці. https://youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY&feature=share с. 56 Впр.111 |
4. |
Англійська мова |
Кросворд «Що у тебе
на кухні». Формування усної взаємодії. |
Завдання для обох груп за посиланням https://nadiiapashkivska.blogspot.com/p/2_29.html Тема: English Время: 25 лютого 2021 15:00 Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/2353564385?pwd=NW5pak16MFNaeGRPZzUvMjFhbkY1QT09 Идентификатор конференции: 235 356 4385 Код доступа: 1111 |
5. |
Трудове навчання |
Виготовлення виробу
за технологічною картою. Безпечні прийоми праці під час застосування інструментів та
пристосувань. Економне використання матеріалів. Презентація власної діяльності. |
Працюємо
за матеріалом альбома-посібника «Маленький трудівничок» (ст.69-71) 1.
Читаємо інформацію від Черепашки. 2.
Ознайомитися з послідовністю виконання роботи. 3.
Виготовити об’ємну аплікацію. 4.
Презентувати свою роботу. |
Немає коментарів:
Дописати коментар