пʼятниця, 6 вересня 2019 р.

Наш Розклад

Понеділок
  1. Я досліджую світ
  2. Математика
  3. Українська мова
  4. Фізкультура
  5. Я досліджую світ (гром.іст.)

Вівторок
  1. Англійська мова /Інформатика
  2. Інформатика / Англійська мова
  3. Математика
  4. Фізична культура
  5. Українська мова

Середа
  1. Я досліджую світ (природознавча)
  2. Музичне мистецтво
  3. Математика
  4. Українська мова
  5. Я досліджую світ (мовно-літературна)

Четвер
  1. Я досліджую світ (математична)
  2. Англійська мова
  3. Математика
  4. Українська мова
  5. Я досліджую світ (трудове навчання)

П’ятниця
  1. Я досліджую світ (природознавча)
  2. Фізкультура
  3. Математика
  4. Українська мова
  5. Англійська мова
  6. Образотворче мистецтво

Можуть бути зміни в розкладі*

Немає коментарів:

Дописати коментар