Середа 13.01.2021 | |||
№ з/п | Предмет | Теоретичний матеріал | Практичні завдання |
1. | Математика | Додавання виду 260+40. Віднімання виду 300-70. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. | Тема: Математика Время:13
янв. 2021 13:00 Подключиться к конференции Zoom https://us02web.zoom.us/j/88422526225?pwd=VStMM2hXeHU5a3JubGFqWWd3MURIZz09 Идентификатор конференции: 884 2252 6225 Код доступа: 2525 Домашнє завдання |
2. | Музика | Мандрівка у світ фантазій | Тема: 3В Время: 13 янв. 2021 14:00 Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/5640889766?pwd=jKUbRdSTDJ08wU07K6eLduhRFz1tew Идентификатор конференции: 564 088 9766 |
3. | Українська мова | Виразне читання вірша. Зміна за відмінками слів-назв предметів. Читання для загального, вибіркового та повного розуміння. Ілюстрований матеріал до тексту. Перевірка орфограм зручним способом. | Тема: Українська мова Время: 13 янв. 2021 15:00 Подключиться к конференции Zoom Https://us02web.zoom.us/j/81120880843?pwd=ZkwwdEdMZmJ1b2J1cTQ4cDNMRkhDQT09 Идентификатор конференции: 811 2088 0843 Код доступа: 2525 Домашнє завдання с. 8-11 №10 (читати), с.12 №2,3 (письмово) |
4. | «Я досліджую світ» | Спостереження/дослідження. Єдність світу живої і неживої природи, людина - частина природи. Умови, необхідні для життя людини. | Опрацювати матеріал за конспектом уроку, розміщеним нижче. Виконати завдання у зошиті (частина II). Надіслати фото. |
5. | «Я досліджую світ» | Перепитування як спосіб уточнення почутої інформації в діалозі. Перефразування. Перетворювання інформації: види асоціативних схем, таблиця. Створення власного висловлювання. | Рекомендую прочитати 3 рази «Пригоди голубого папуги» ст.60-73. https://drive.google.com/file/d/1gyhgBrJWRRyhPQ-2v8J3Aao00o0X1L9h/view |
Конспект уроку «Я досліджую світ»
1. Виконайте дії та дізнайтеся, над якою темою будемо
працювати протягом місяця.
Світло
– ло = …
не + відьма - ьма + кома – ка + ий = …
2. Вправа «Поміркуй і поясни» (зош.
с. 3, завд. 1).
А які таємниці ви побачили
сьогодні? Напишіть про це 2-3 речення (зош. с. 3, завд. 4).
Мандрівка нашою Батьківщиною з кумедними
жевжиками триває. Вивчаючи цю тему ми побуваємо у Львівській і Миколаївській
областях. Дізнаємося, яких традицій святкування Різдва дотримуються на Львівщині,
пригадаємо, як відзначають це свято у вашій родині.
Довідаємося, що символізує
різдвяний дідух і навчимося його плести. З’ясуємо, яких життєвих правил
дотримуються мільйонери, і поміркуємо, як ви можете заробити свої перші гроші.
Дізнаємося, чому Миколаїв
називають містом кораблів, і відкриємо для себе правила гри “Морський бій”.
З’ясуємо, де в Україні зимують лебеді. Пригадаємо, чим можна підгодовувати
птахів, що зимують у нашому краї, та виготовимо для них оригінальну годівничку.
Дізнаємося, як слід поводитися, якщо вас переслідує незнайома людина чи телефонний
шахрай.
Цього місяця ви шукатимете
відповіді на запитання:
Чому дещо нам невідоме?
Як сприймати невідоме?
Чи багато невідомого навколо?
Чи може відоме стати невідомим?
Щоб дізнатися, куди ми сьогодні
вирушимо разом із жевжиками, прочитайте цікаву історію, яка сталася з нашими
друзями.
Які риси характеру проявив Номул?
А дівчинка?
Що ви відчули, дізнавшись про рішення
жевжиків?
Як би ви повелися на місці
Яринки?
Пригадайте пригоди жевжиків у Львові.
Вставте у речення пропущені слова.
7. Вправа “Правильна послідовність” (зош. с. 4, завд. 1).
Пригадайте, яку ціну за жевжоліт
назвали жевжики. З яких монет можна скласти потрібну суму? Наклейте
відповідні наліпки.
Пригадайте, яку ціну
за жевжоліт назвали жевжики. З яких монет можна скласти потрібну
суму? Наклейте відповідні наліпки.
Знайдіть на мапі Львівську
область. У якій частині України вона розташована?
З якими областями вона межує?
Яке місто є обласним центром
Львівської області?
Львівська область межує з Волинською,
Рівненською, Тернопільською, Івано-Франківською та Закарпатською областями,
має вихід до державного кордону з Республікою Польщею.
Знайдіть на контурній мапі
Львівську область і зафарбуйте її. Позначте обласний центр.
https://www.youtube.com/watch?v=kDuw75X4r_I
·Що нового ви дізналися про Львівську
область?
·Чим славиться ця область?
·Що вас здивувало / зацікавило?
·Чи захотілося побувати на Львівщині?
·Куди ви помандрували б?